Kategorije proizvoda

Plaćene narudžbe odabranih proizvoda dostavljamo u najbržem mogućem roku na vašu adresu ili ih možete preuzeti osobno u našem skladištu koje se nalazi u sklopu Trius skladišnog centra Žitnjak, Radnička cesta 177, HR-10000 Zagreb.

Ukoliko je korisnik odabrao opciju dostave robe ista se izvršava angažiranjem renomirane dostavne službe. Izvršitelji dostave su tvrtka DPD Croatia d.o.o. za paketne isporuke i tvrtka Alca Zagreb d.o.o. za paletne isporuke roba. Dostava se radi na prag kućne ili poslovne adrese.

Svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnicu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.

Koliko ću platiti dostavu ?

Cijena dostave izračunava se u finalnim koracima kupovine prije samog plaćanja i jasno se prikazuje kupcu. Izračunavanje se vrši na osnovu ukupne težine i dimenzija odabranih artikala. Cijene za dostavu paketa kreću se od 32 kn do 55 kn za područje cijele Hrvatske. Cijene dostave većih artikala koji se isporučuju na paletama kreću se od 105 kn/paleti do 240 kn/paleti, ovisno o poštanskom broju mjesta isporuke.

Cijena dostave uvijek je zasebno prikazana i ispisana na računu. U cijenu dostave uključeno je pakiranje proizvoda.


Kada će proizvod stići na moju adresu ?

Okvirni je rok isporuke ovisi o raspoloživosti pojedinog artikla i jasno je naznačen prilikom ubacivanja artikla u košaricu. Rok isporuke za artikle koji su označeni kao odmah raspoloživi iznosi 2-4 radna dana od dana primitka uplate za isporuke u kopnenom dijelu i obalnom dijelu Hrvatske, te 7-10 radnih dana na hrvatske otoke. Dostava se vrši od 8:00 do 16:00 sati radnim danom. 


Pregled prilikom preuzimanja
Prilikom preuzimanja dostavljenog Proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod, to jest:

- provjeriti postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci i/ili na samim proizvodima koji se nalaze unutar pošiljke i odmah ih reklamirati dostavnom radniku, te odbiti preuzeti isporučene proizvode na kojima su vidljiva oštećenja.
- obavezno otvoriti pošiljku pred dostavljačem i usporediti dostavljene proizvode s dostavnicom, a ukoliko nešto nedostaje ili su isporučeni proizvodi koji nisu naručeni, odmah ih reklamirati dostavljaču.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda - kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.


Što ako sam dobio krivi proizvod ili proizvod s greškom ?

U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog Proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene Proizvoda i cijene dostave. Prije izvršavanja samog povrata novca, Prodavatelj će na adresu kupca poslati ovlaštenog dostavljača kojemu je Kupac dužan vratiti krivo dostavljen Proizvod. Povrat novca izvršava se isključivo nakon povrata neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži.


Što kada dobijem proizvod ?

Prilikom dostave, uz kupljeni Proizvod, Kupac dobiva sve isprave koje prate Proizvod (jamstveni list, obavijest o proizvodu, upute za korištenje proizvoda, i sl.), otpremnicu te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled te da je Proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja, da kvantitativno i kvalitativno odgovara proizvodima s otpremnice te da su uz proizvode isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.

Ako je Kupac prilikom pregleda dostavljenih proizvoda na gore opisan način našao razlog za reklamaciju, robu treba odmah reklamirati dostavljaču jer reklamacije prijavljene nakon isporuke dostavljenih Proizvoda, Prodavatelj neće uvažiti.

Račun za proizvod isporučuje se kupcu u posebnoj pošiljci poštom.


Što ako ne želim primiti naručeni proizvod ?

Ukoliko Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.


Mogu li pratiti dostavu kupljene robe ?

Dostavna služba putem elektronske usluge omogućava praćenje puta pošiljke. Usluga praćenja puta pošiljke omogućuje pošiljatelju i primatelju da u svakom trenutku dobiju relevantnu informaciju o tome gdje se nalazi pošiljka i što se s njome događa.

 

Mogu li osobno preuzeti proizvode ?

Plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete osobno preuzeti u našem skladištu u koje se nalazi u sklopu Trius skladišnog centra Žitnjak, Radnička cesta 177, HR-10000 Zagreb.

Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da prvo provjerite je li roba spremna za preuzimanje na broju telefona 099 314 9150, a prilikom preuzimanja ponesite sa sobom kopiju narudžbenice koju ste prethodno dobili na vašu e-mail adresu. Osobno preuzimanje proizvoda u našem skladištu je besplatno te se ne naplaćuju troškovi dostave.

Radno vrijeme skladišta je od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati.

BIO PHARM VET Digital © 2019

Izrada web stranica Virtus Dizajn - izrada web stranica